בהיותי ביבליותרפיסטית וגם פסיכותרפיסטית, מתאפשר לי לשלב בין השניים. טיפול בפסיכותרפיה הוא הטיפול הרווח באמצעות שיחה. טיפול ביבליותרפי הוא טיפול באמצעות כתיבה וטקסטים.

טיפול באמצעות ביבליותרפיה ופסיכותרפיהיש מטופלים אשר מגיעים אלי כי הטיפול באמצעות כתיבה מדבר אליהם יותר מטיפול פסיכולוגי רגיל והם מעוניינים לעבור אצלי טיפול ביבליותרפי בו יוכלו להביע את עצמם באמצעות כתיבה ומתוך התייחסות לטקסטים כתובים שנוגעים ללבם. יש אחרים אשר מגיעים אלי כי הם רוצים טיפול רגשי דינמי, או פסיכותרפיה. הם מחפשים מטפל איתו יוכלו לשוחח על הנושאים שמעסיקים ומטרידים אותם. יש גם כאלו שמגיעים אלי פשוט כי שמעו את שמי ממכרים שלהם, שמעו עלי כמטפלת ולא כל כך משנה להם מה יהיה סוג הטיפול שיעברו, ובלבד שימצאו אצלי מקום שקט וקשוב בו יוכלו ללמוד על עולמם הפנימי, לגלות משאבים ואפשרויות למימוש בדרכם, מרחב ממנו יוכלו להפציע ולגדול.

טיפול פסיכולוגי וחבר נפשלאלו וגם לאלו אני מציעה את מגוון אפשרויות הטיפול שבאמתחתי, טכניקות שרכשתי ושיכללתי במהלך שנות הכשרתי הן מתחום הפסיכותרפיה והן מתחום הביבליותרפיה. אני משלבת את הטיפול בדיבור ושיחה עם כתיבה במינונים שונים, ומתאימה את הטכניקה לפי צרכי המטופל ונטיית ליבו. מתאפשר לי מרחב תנועה נינוח בין הטכניקות הטיפוליות השונות, כך שאצל מטופלים שונים יהיה מינון שונה של שימוש בכתיבה או שיחה. העושר והגמישות כמעט אין סופיים, כשם שאנשים הפונים לטיפול שונים מאוד זה מזה. ישנם כאלה שבסופו של דבר יעדיפו רק לשוחח וישנם כאלה שיעדיפו כמעט רק לכתוב, עבורי כך או כך ועם כל מטופל הדרך מרתקת ומלאת גילויים.

לקריאה נוספת על פסיכותרפיה, ראה טיפול ריגשי, וכמו כן מהי גישה פסיכואנליטית.
לקריאה נוספת על ביבליותרפיה, ראה מהי ביבליותרפיה, וכמו כן על ביבליותרפיה.

תמר טלמור כהן
טיפול באמצעות ביבליותרפיה ופסיכותרפיה

נייד: 054-5637073
מייל:
iamtamartalmor@gmail.com

איזורים
תל אביב וגוש דן

צור קשר

שם:

טלפון:

מייל:

ההודעה שלך: